Det er så mangt å si

Jeg har vært kriminelt dårlig til å skrive noe i det siste. Jeg har hver dag tenkt på noe jeg kan meddele med dere her inne på verdensveven, men har ikke kommet så langt at jeg har fått det ned på tastaturet.

MalerietDet første jeg vil dele med dere alle er et stykke kunst jeg så en dag jeg gikk rundt i byen. Med en gang jeg så dette bildet, så tenke jeg at dette må jeg kjøpe. Det er ikke det at jeg kunne tenke meg å ha dette hengende i leiligheten, på ingen måte! Men av og til får jeg et innfall av medmenneskelighet. Jeg tenkte at det er ingen her i verden som fortjener å få denne, og ingen som burde kjøpe den selv om de måtte synes den er fin. Og de som virkelig synes dette er fint, burde egentlig skånes mor seg selv. Så dette er en vinn vinn situajson. Den burde brennes tenkte jeg. Jeg vurdere da å kjøpe den for å brenne den opp, for å skåne menneskeheten litt. Men (U)heldigvis så var stedet stengt den dagen. Og jeg er egentlig ikke sikker på hvor mye de ville ha for dette makkverket heller. Men tror kanskje det hadde blitt et litt dyrt brennstoff.

DSC00003Dagens andre «dette må jeg bare si til noen» ser du i dette bildet. Du lurer kanskje på hva i all verden dette er, og det er ikke så lett å se på dette bildet nei. Som bakgrunn er det kanskje greit å vite at jeg bor i Ålesund, så her ser du en kake med AAKF fargene. OG kanskje du tenker at fargene på bildet er litt merkelige, men nei det er orange og blå som er fargene til aafk. Så bildet er en del av kampanjen som ålesundere og sundmøringer holder på med om dagen. det er orange og blått hvorenn jeg ser. Jakker med slagord, flagg og vimpler i vinden. Grunnen til alt dette hysteriet er fordi aafk skal spille cupfinale til helga. Så for alle dere som bor i Oslo, pass dere for til helga blir oslo innvadert av møringer. hovedsaklig ålesundere og moldensere. Spesielt ettersom aafk spiller mot molde i finalen.
Hold dere unna sentrum, spesielt saras telt. Kunn orange og blå som skal drikke seg til mot, og håpe på det beste.

Sjokkbrille 1
Sjokkbrille 2Det tredje som jeg bare måtte ta med helt på slutten her var disse brillene. Jeg var innom en opptiker fordi jeg måtte bytte de «pute» tingene som ligger på nesa. Så mens hun dama gjør det ser jeg sidde egentlig helt vanlige innfattningene, ingen ting spesielt med dem, annet enn klistremerket på glasset. Ser du det? Jeg trodde ikke mine egene øyne. At store merker driver med både klær og briller er jo å forvente, store merker har jo egentlig litt av alt som kan selges. Men Gina Tricot da. Ikke akkuratt det merket jeg forventet å se på noen briller noen gang. Blir som om jeg neste gang jeg var hos opptikern fant briller fra BIKBOK eller H&M
Det ble bare merkelig

Legg igjen en kommentar